35
In today's design I was inspired by the texture of mosaics, various parts of different colours that can form figures.
How often human beings are disassembled mosaics and it is necessary to put each piece in order in our lives.
All the writings are of my authorship inspired by the design.
The design is made with 3 images and 21 layers.
I created in Photoshop a background with the gradient tool, and on it I placed one of the first textures in several layers with different fusions to intersperse them in the animation.
Then I put the second texture in two layers and different positions and fusions to make a background with more colours and textures.
I placed the man's face with the second texture on his skin, darker colour fusion, joined the layers and divided them in pieces with the polygonal lasso tool. I separated them and then animated them.
Later I placed again the face with the texture in several layers with fusions to create the united face, adding contrast and a lot of light.
The animation was developed entirely in After Effects, using light effects and varying the opacity of the images and position, making the layers appear smoothly and alternating them.
Hoping you like my work, I send a big greeting to all of you.
Thanks for watching and reading this far.
Amonet - AV Design
En el diseño de hoy me inspiró la textura de los mosaicos, varias partes de distintos colores que pueden llegar a formar figuras.
Cuantas veces los seres humanos somos mosaicos desarmados y es necesario poner cada pieza en orden en nuestra vida.
Todos los escritos son de mi autoría inspirados en el diseño.
El diseño esta realizado con 3 imágenes y 21 capas.
Cree en Photoshop un fondo con la herramienta degradado, y sobre el coloqué una de las primeras texturas en varias capas con fusiones distintas para intercalarlas en la animación.
Luego puse la segunda textura en dos capas y distintas posiciones y fusiones para hacer un fondo con más colores y texturas.
Coloqué el rostro del hombre con la segunda textura en su piel, fusión color más oscuro, uní las capas y las dividí en trozos con la herramienta lazo poligonal. Las separé para luego animarlas.
Posteriormente volví a colocar el rostro con la textura en varias capas con fusiones para crear el rostro ya unido, agregándole contraste y mucha luz.
La animación la desarrollé totalmente en After Effects, usando efectos de luces y variando las imágenes en su opacidad y posición, haciendo que aparezcan suavemente las capas y se vayan alternando.
Esperando les guste mi obra, envío un gran saludo a todos.
Gracias por ver y leer hasta aquí.
Amonet - AV Design
Comments:
Reply:
To comment on this video please connect a HIVE account to your profile: Connect HIVE Account