My HIVE introduction video | after being a blockchain anonymous for two and a half years!

3

  • 1
  • 0
  • 0.073
  • Reply

  • Download Torrent Open in the desktop app ADD TO PLAYLIST

    aranda

    Published on Apr 09, 2020
    About :

    Hi for those who watched my introduction video!, here i'm back into the blockchain based social media, and dapp world. I’m really sorry but talking in front of the camera really makes me like 5 tho I’m 22 lol. This is the first time I’m doing a face reveal so I hope you may understand and also would be the beginning of building up my speaking skill and mental to make sure I’m not losing my audiences. I’m so sorry aswell for a bad lightning, microphone, and face lol. I may need a supporting words and motivation from you guys to built my mental aswell. you’re really appreciated for doing so, Thank’s a bunch!!
    I’m aranda, been on steemit for approximately two and a half years but I’ve never did any correct introduction post since I started, so I do it this time.
    Basically I’m appear as a graphic designer, digital artist I love drawing and picture manipulation, and video editor. I only post things that I made by myself and I hates plagiarism aswell copying people work post it and acts like it’s mine isn’t my style. I’m not a really talented artist or edito aswell, i just try my best creating a content and ttorials that smells like art.
    Currently I’m working on my phone because the laptop I used are going really laggy and I hate it, gotta get a new one asap so I can do my work in freedom with more flexibility. but don’t missrated my phone works because it maysurprised you haha! Yeah back in the day when I fist unlocked my digital art skills it was on my old ASUS tablet. It was really fun and I enjoy it until the screen is crashed by my mistake.
    Actually, I’m a last year petroleum engineering college student, it would be a long story if we talk about why I chosed to be a petroleum engineer while I could be an architectures, interion designer or so but, yeah I love my life whatever it takes and I enjoy every single minutes of it.
    Thanks for watching the introduction video, please fel free to tell me if ou think it is worst and bad, I’ll try m best to create a better one. So, cheers for 3SPEAK and the brand new HIVE Blockchain!! Have a nice day.

    Tags :

    vlog myhiveintro ocd posh hive blocktrades

    Woo! This creator can upvote comments using 3speak's stake today because they are a top performing creator! Leave a quality comment relating to their content and you could receive an upvote worth at least a dollar.

    Their limit for today is $0!
    Comments:
    Time until aranda can give away $0 to their commenters.
    0 Days 0 Hours 0 Minutes 0 Seconds
    Reply:

    To comment on this video please connect a HIVE account to your profile: Connect HIVE Account

    More Videos

    01:22
    1 views 5 months ago $
    09:25
    2 views a year ago $
    00:25
    1 views 4 months ago $
    21:13
    1 views 2 years ago $
    04:19
    7 views 2 years ago $
    01:59
    86 views 2 years ago $
    01:10
    1 views 8 months ago $